17 август 2009

Още награди



super

В един ден две дами ме зарадваха с награди.
Сърдечни благодарности Блага
,за наградите с които ме удостои!
Благодаря ти Milen@,,за приятелското отошение и вниманието ти към мен!

Наградите за приятелство много ме радват и са много ценни за мен.Тази награда споделям със всички,които посещават моят блог.Благодаря ви!

Другата награда отива при:

My cooking creations

Еос

Di ani

Краси,

Пеп-чо

Geri

Мед и мляко

Илиана

Дивечът на моята трапеза

Choco Coco Summer Dream

Good to the last drop

Една българска кухня

5 коментара:

Kemerova каза...

Благодаря много са наградата!
Приемам я с удоволствие!

Весело и усмихнато лято ти пожелавам!

di_ani каза...

Нанита,
отново съм приятно изненадана и поласкана.
Честито и на теб,
тези награди ти подхождат особено много!
Благодаря сърдечно
и усмихнат ден, Диана

Еoc каза...

Благодаря, Нанита :)

ghost13 каза...

Нанита, трогната съм, от изключително благородният жест.
Тези „дребни” неща, правят нашата виртуална връзка специална. Те са спойката, която ни държи заедно и внасят красота в ежедневието ни.
Поздрави Латинка!!!

Nanita каза...

Sky,благодаря!

Eoc,радвам се че прие наградата!

Дианка,създаваш красота и тя трябва да е възнаградена!

Латинка,ти "прочете" мислите ми!

Спорна и усмихната седмица ви пожелавам!

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

©2009 Nanita | by TNB