11 юли 2010

Пияни патладжани с наденица


Продукти:

3бр. патладжани
1бр. домат нарязан
2-3стр. пресен лук
1п. сурово-пушена наденица
1ч.ч. бира
2скл. чесън нарязани
1к.ч. нарязан магданоз
1к.л. риган
сол

Приготвяне:

Измиваме патладжаните.Изрязваме капаче във форма на капка.Издълбаваме с лъжичка месестата част и нарязваме на ситно.Посоляваме и заливаме с 1ч.ч. бира.Оставяме за около 30мин.
Измиваме и обтриваме със сол издълбаните патладжани.Напълваме с вода и оставяме за 30мин.
Изсипваме водата,измиваме патладжаните и нареждаме в подмазана тавичка.
Слагаме в сгорещена фурна за да омекнат.

Запържваме нарязания лук.Отцеждаме от бирата парченцата патладжан и прибавяме към него.Слагаме и нарязания домат.Запържваме до омекване на патладжаните.Прибавяме нарязаната наденица,1к.ч.магданоз,2скл. чесън,1к.л. риган и сол.Объркваме.
С тази смес пълним патладжаните и връщаме отново във фурната.
Печем до готовност.
Идеята да използвам бира при направата на това ястие е от тук.

4 коментара:

di_ani каза...

Нанита,
Чудесна снимка - изглежда много вкусно,
а идеята бира към патладжан е нова за мен.
Поздрав и усмихната нова седмица, Диана

Dani каза...

Нанита,
много интересно е и за мен.
Аз съм любител на бира за различни ястия, но това
за патладжан, не съм срещала.
Благодаря за споделената рецепта!
Спокойна и усмихната седмица!

fedora каза...

Това ще е следващото, което ще приготвя, след като направя кюфтенцата със сос на Дани!
Много вкусно ястие, Нанитка!
Имаш награда при мен.

Слънчева и усмихната седмица: Ина

Nanita каза...

Благодаря Диани,и аз се изненадах от резултата!Усмихната седмица!

Dani,дано ти хареса!Прегръдки!

Ина,благодаря ти мила за одобрението и прекрасната награда!Много усмивки и прегръдки!

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

©2009 Nanita | by TNB