19 май 2011

Благодаря ти Ивейн!

Дълго време мислих какво да напиша в тази публикация.Дали да навлизам в подробности или просто да опиша това,което направи Ивейн за мен.Избрах второто.
От известно време исках да изразя благодарността си към доц. Кадурина и нейния екип.Въпреки,че минаха няколко години откакто ме върнаха към нормален живот,времето не отмени решението ми да им покажа по някакъв начин това.Реших,че ще е торта.За някой може да е твърде травиално,но ако види какви торта прави Ивейн веднага ще промени мнението си.
Обърнах се към нея с молба да направи това.
Не знам дали ще ми повярвате,но когато я видях на снимка онемях.Това беше всичко,което си представях за тази торта.Не съм си и помислила,че тази феерия в розово ще предизвика такава буря от емоции в мен.Не знам как Ивейн бе усетила желанието ми,но съм безкрайно благодарна.


Благодаря ти Ивейн!

7 коментара:

di_ani каза...

Прекрасен жест Нанита и прекрасна торта...
Поздравления към двете ви,
много усмивки и празнични дни, Диана

Ивейн каза...

Възможно е желанието то да е толкова силно, че да витае във въздуха, а аз някак си да съм го доловила и съм му дала форма и образ. Аз ти благодаря, Нанита! За доверието и за това, че ми даде поле за рзвихряне!
Прегръдки!

pep-4o каза...

Пропуснала съм тортата при Ивейн, но се поправих - страхотна е - наистина нежна, разпиляна... всичко, което е описала за нея може да се види.
Поздравления, Ивейн от тук - прекрасна торта!
Нанита, много мил жест към хората, които ни връщат вярата в доброто и най-важното - здравето!
Хубави и усмихнати почивни дни!

Еoc каза...

Нанита, много емоционален пост! Тортата наистина е страхотна! Поздравления и за двете ви!

Milena каза...

Прекрасен начин да се изкаже благодарност! Нищо по- хубаво от това да се радваме на добро здраве, а тази торта изразява точно стремежът ни да виждаме всичко в розово!
Браво на Ив!

Сърдечни поздрави, Милена :-)

The witch каза...

Нанита, къде се изгуби вече три седмици?
Липсваш ми с твоите практични идеи.

Nanita каза...

Ивейн,ти сбъдна едно мое отдавнашно желание по най-перфектния начин.Прегръдки!
Диани,Милена,Еос,Пепчо,благодаря ви за милите думи!Често забравяме да покажем на помогналите ни в труден момент,че не сме забравили какво са направили за нас.Тъй като не минава и ден,да не им благодаря в мислите си,реших да го направя и в действителност.
The witch ,сърдечни благодарности за вниманието!Времето не ми достига/явно денонощието не може да се разтегли повече от 24часа.....хиихи/.Ще се включвам по-редовно вече.Поздрави!

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

©2009 Nanita | by TNB