09 февруари 2010

Пилешко филе с кашкавал в омлет




Продукти:

600гр. пилешко филе нарязано напречно на тънки парченца
2ч.ч. нарязан праз
2с.л. горчица
1с.л. босилек
2сл. чесън нарязани на ситно
чер пипер
сол
150гр. кашкавал

за омлета:

5бр. яйца
50мл прясно мляко
сол

Приготвяне:

Объркваме пилешкото месо с 2с.л. горчица,1с.л.босилек,чер пипер и сол.Оставяме да престои 1ч. в хладилник.
Запържваме нарязания праз.Прибавяме нарязания чесън и след 1-2мин. добавяме пилешкото филе.Запържваме докато побелее и покриваме с капак да се задуши.След 15мин.откриваме и оставяме на котлона докато изври соса.
Разбиваме 5бр. яйца с 50мл. прясно мляко.Посоляваме и изпържваме 3омлета.
Върху всеки омлет в едната половина поставяме 1/3от пилешкото и 50гр. кашкавал.Захлупваме с другата половина и сервираме.

12 коментара:

Paula каза...

un plato muy rico y sabroso :)

Salu2, Paula
http://conlaszarpasenlamasa.cultura-libre.net

Краси каза...

Току-що видях снимката в Бг-мама...
Записвам си я ,непременно ще се пробва!
Усмихнат ден!
Краси

Federica Simoni каза...

Wow Nanita che delizia! brava!

Краси каза...

Весели празници!
Много любов и поводи за виночерпене!
Краси

Dimitrana S. каза...

:-)))

Нанита, винаги като посещавам блога ти и.. я пиленце ми се прияжда, я от някое неустоимо тестено ми се прищява да си отчупя! Даже кликайки на линк към страничката и вече усещам един характерен аромат на вкусна кухня.. същия, вече условен рефлекс, както при посещение при леля ми Нези.. С много хубаво чувство се зареждам посещавайки те! Е, за кратко след това се обажда къркорейки коремчето, но.. нищо лошо ;-)

Поздравявам те сърдечно и желая мил и уютен уикенд!

Isabel Aguilera каза...

Uuuuuuummmm!!

Que delicia de plato.
Te felicito.

Un saludo desde España.

Dani каза...

Прости и простено да ти е, Нанита. Весел празник:)

toni_n каза...

Честит празничен ден, Нанита!
Прости и простено да ти е!
Бъди винаги обичана и обичаща!
Наздраве!

pep-4o каза...

Нанита,
Прости ми,ако съм казала някоя на криво,ако неволно съм те нагрубила и обидила и простено да ти е!

Честита Сирница!
Честит Трифон Зарезан!
Бъди всеки ден обичана и желана, обичай и ти!
Хубав празник!

di_ani каза...

Нанита, на Сирна неделя
и не само - от мен:
Простено и прости!
Любов, щастие и топлина на твоя празник, Диана

Didi Bunova каза...

Честит празничен ден и от мен!
Пожелавам хубава и топла вечер!
Простено - прости!
....и очаквам мини Павлова рецепта :)

Nanita каза...

Paula,Federica,Isabel ,благодаря за похвалите!
Дими,сърдечни благодарности!Трогна ме това,което си написала!Прочетох го в точния момент и то някак реши дилемата пред,която бях поставена.Благодаря ти!
Dani,Toni,pep-4o ,di_ani,Диди,благодаря ви за хубавите пожелания!
Простено ви е и простете!

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

©2009 Nanita | by TNB